Thursday, July 23, 2009

Downtown Places: Manitoba Sports Hall of Fame and Museum

Place: Manitoba Sports Hall of Fame and Museum
Address: 450 Portage Avenue (REOPENING SOON AT 145 PACIFIC !)

Located in the unlikeliest of places, The Manitoba Sports Hall of Fame and Museum, is on the fifth floor of The Bay downtown. It has a wonderful collection of memorabilia of Manitoba's sporting history - both the famous and not so famous.

Note that the Manitoba Sports Hall of Fame and Museum will soon move to the Sport for Life Centre.

Related:

Hall of Fame Website

6 comments:

  1. The Manitoba Sports Hall of Fame will have a new home next year in the Sport for Life Centre - Sport Manitoba's new building at 145 Pacific Avenue. There, it will be given the prominence it deserves.

    ReplyDelete
  2. That's great news. I couldn't believe the amount of stuff that they had - a history of the province as much as just sport. I can't wait to see the new place !

    ReplyDelete
  3. تشتهر شيش حصيرة الوميتال بقدرتها على تقليل الموصلية الحرارية، وخاصةً في فصل الصيف حيث تبقى الغرفة باردة ومريحة، وفي فصل الشتاء تحد من دخول الهواء البارد إلى الغرفة.

    ReplyDelete
  4. الأحذية السفتي للعمال تعتبر أداة أساسية لضمان سلامة العمال في بيئة العمل الخطرة. تعتبر الأحذية السفتي من شركة ناسكو تريد Safety shoes companies in egypt جزءًا من معدات الوقاية الشخصية وتصمم خصيصًا لحماية القدم من الإصابات المحتملة وأهميته تتمثل في الامتثال للمعايير الصحية والسلامة ؛ تلبية متطلبات السلامة والصحة المهنية ومعايير العمالة الآمنة.

    ReplyDelete
  5. الغلاية أو المرجل البخارية هو جهاز يستخدم لتوليد البخار من الماء. وهناك عدة أنواع من الغلايات، ولكن الطريقة الأساسية لعملها تتضمن التسخين الماء حتى يتحول إلى بخار. وتعتبر شركة الوطنية هي الشركة الاولي في تقديم غلاية مراجل بخارية في مصر والشرق الاوسط.

    ReplyDelete
  6. تعتمد طرق نقل العفش في شركة نقل عفش على عدة عوامل، بما في ذلك حجم ونوع العفش ومسافة النقل. وفيما يلي بعض الطرق الشائعة لنقل العفش في شركات النقل؛ شاحنات النقل: تستخدم شاحنات النقل الكبيرة لنقل العفش من مكان إلى آخر. يتم تحميل العفش في الشاحنة بشكل آمن ومرتب، وتوفر الشاحنات الكبيرة مساحة كافية لتناسب العفش بأمان.

    ReplyDelete